Μετά από 14 χρόνια από τις αρχικές μελέτες, χθες ήρθε η θετική γνωμοδότηση για τους περιβαλλοντικούς όρους για το κομμάτι του ΒΟΑΚ που παρακάμπτει το χωριό της Παχειάς Αμμου.
Ένα έργο που είναι άγνωστο πως και πότε θα χρημοτοδοτηθεί, είναι όμως ένα τμήμα που όπως φαίνεται δεν πρόκειται να φέρει μεγάλες αντιδράσεις σε σχέση για παράδειγμα με αυτό που προηγείται (Καλό Χωριό-Φρουζή, Παχειά-Άμμος – Ιεράπετρα) και ενδέχεται υπό προύποθέσεις να προχωρήσει γρηγορότερα από τον Οργανισμό Ανάπτυξης Κρήτης.
Στο Ράδιο Λασίθι μίλησε ο περιφερειακός σύμβουλος Λασιθίου και αντιπρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Περιφέρειας, Γιώργος Ζερβάκης και όπως είπε το τμήμα που σχεδιάζεται να κατασκευαστεί είναι ένα τμήμα σύγχρονου αυτοκινητόδρομου, όμως αν και η χθεσινή γνωμοδότηση είναι θετική αφού ξεπεράστηκαν ζητήματα με την αρχαιολογία στην περιοχή των Γουρνιών, πανηγυρισμοί πρέπει να γίνουν μόνο όταν κοπούν και οι κορδέλες των εγκαινίων!
Το τμήμα της παράκαμψης, όπως είπε, θα ξεκινά από το τέλος της γέφυρας Φρουζή και θα καταλήγει λίγο πριν το Καβούσι, παρακάμπτωντας την κοινότητα της Παχειάς Άμμου και πρόκειται για ένα έργο με δύσκολες τεχνικές απαιτήσεις. Κι αυτό γιατί ο δρόμος 5,8 χιλιομέτρων που θα κατασκευαστεί θα έχει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση με διάζωμα στη μέση, δύο σήραγγες και δύο γέφυρες και κόμβο ο οποίος θα οδηγεί στην Ιεράπετρα, ενώ για όλα αυτά θα κοστίσει 50 εκατ. ευρώ με σημερινές τιμές, όπως ενημερώθηκε η Επιτροπή Περιβάλλοντος από τον ΟΑΚ.
Ζητούμενο είναι το πως το τμήμα αυτό θα συνδεθεί με το προηγούμενο της γέφυρας Φρουζή το οποιό έχει συνολικά δύο λωρίδες κυκλοφορίας, αλλά και το αν θα προχωρήσει το τμήμα Παχειά Άμμος – Ιεράπετρα, για το οποίο όπως ανέφερε ο κ. Ζερβάκης αναζητείται τρόπος χρηματοδότησης, είναι όμως γνωστές οι αντιδράσεις από πλευράς Ιεράπετρας για την κατασκευή του. Για το νέο τμήματ της παράκαμψης, οι αντιδράσεις δεν αναμένεται να είναι μεγάλες, τόνισε ο κ. Ζερβάκης, αφού οι εκτάσεις που απαλλοτριώνονται είναι πολύ λίγες.