Σητεία

Έλεγξε το αεροδρόμιο της Σητείας η Ryanair, όμως το Λασίθι της φάνηκε μικρό…


Η αποχώρηση της γνωστής αεροπορικής εταιρίας χαμηλού κόστους Ryanair από τη βάση της στα Χανιά και οι ακυρώσεις πτήσεων που ανακοινώθηκαν αυτή την εβδομάδα, λίγες μόνο εβδομάδες πριν την επίσημη έναρξη της τουριστικής σεζόν, ήταν μια είδηση που προβλημάτισε πολλούς, έκανε όμως και άλλους να ψάχνονται για το επόμενο πιθανό προορισμό της.

Το υψηλό κόστος των ελληνικών αεροδρομίων ήταν η αιτία που δημοσίως επικαλέστηκε η εταιρία, και πολλοί λένε πως στην πραγματικότητα εννοούσε το υψηλό κόστος που έχει επιβάλλει η Fraport Greece στα αεροδρόμια που διαχειρίζεται. Έτσι το αεροδρόμιο Χανίων γίνεται το τρίτο φέτος όπου η ιρλανδέζικη πολυεθνική ανακοινώνει το κλείσιμο βάσης. Είχε προηγηθεί η ενημέρωση για αποχώρηση από την Γλασκώβη όπου μειώνει τους προορισμούς από 23 σε τρεις, και από την Τιμισοάρα στην Ρουμανία.

Το αεροδρόμιο της Σητείας ήταν ένα απ’ αυτά στα οποία η Ιρλανδική εταιρία εξέτασε το ενδεχόμενο να συμπεριλάβει ως προορισμό κάτι το οποίο για την ώρα δεν έχει προχωρήσει.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων κ. Κακουράκης μιλώντας στο Ράδιο Λασίθι ανέφερε πως ο ίδιος έχει κάνει επανειλημμένες επαφές τόσο με τη Ryanair όσο και με όλες σχεδόν τις αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους, ώστε να τους ενημερώσει για τις δυνατότητες του αεροδρομίου και γενικότερα τη δυναμική της περιοχής όμως πάντα οι απαντήσεις είναι αρνητικές.

Η Ryanair συγκεκριμένα έστειλε τεχνικό κλιμάκιο να ελέγξει τις προδιαγραφές του αναβαθμισμένου αεροδρομίου της Σητείας, και ενώ αυτά που είδε την κάλυπταν, τελικά η απάντηση που δόθηκε ήταν πως ο χαμηλός αριθμός κλινών στα ξενοδοχεία του Λασιθίου δεν κάνει το νομό βιώσιμο ώστε να αναπτυχθεί η εταιρία.

Όπως λέει ο κ. Κακουράκης ο νομός Λασιθίου διαθέτει συνολικά 38.000 κλίνες, αριθμός πολύ μικρός για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις τους, φέρνοντας σαν παράδειγμα τον Δήμο Χερσονήσου όπου μόνο εκεί υπάρχουν 80.000 κλίνες.

Παρόλα αυτά το αεροδρόμιο της Σητείας έχει αρχίσει να γίνεται γνωστό στους τουριστικούς πράκτορες και έτσι φέτος η χρονιά δείχνει πως θα είναι καλύτερη από πέρυσι αφού κάθε εβδομάδα θα γίνονται 10 με 12 μπορεί και 13 πτήσεις τσάρτερ από 2 που γινόταν πέρυσι. «Εχει γίνει αγώνας για να μάθουν οι tour-operator την ύπαρξη και τις δυνατότητες του αεροδρομίου που πλέον μπορεί να εξυπηρετεί το 90% των αεροσκαφών», τόνισε ο κ. Κακουράκης.

Παρόμοια ήταν και όσα ανέφερε ο Δήμαρχος της Σητείας Θοδωρής Πατεράκης, ο οποίος θέλησε να τονίσει πως για το αεροδρόμιο ο Δήμος δεν μπορεί να ασκήσει καμία δραστηριότητα. Για την περίπτωση της Ryanair ανέφερε πως υπήρχε όλη η καλή διάθεση για συνεργασία όμως το εμπορικό τμήμα της εταιρίας φαίνεται πως δεν είδε θετικά την Σητεία αν και δεν υπάρχει κάποια επίσημη απάντηση μέχρι τώρα.

«Το θέμα πάντως δεν έχει τελειώσει», ανέφερε ο κ. Πατεράκης, αφού τώρα είναι η περίοδος που το αεροδρόμιο της Σητείας μπαίνει δυναμικά στον παγκόσμιο χάρτη και γίνεται γνωστό, και όπως είπε  πιστεύει πως σύντομα θα υπάρξει η δυνατότητα συνεργασίας και με τέτοιου είδους εταιρίες.» Βασική προϋπόθεση ανέφερε, είναι επίσης η βελτίωση των οδικών υποδομών, αλλά και να δημιουργηθεί ένα φιλοεπενδυτικό κλίμα τόσο στη Σητεία όσο και στην Ιεράπετρα, αφού τουριστικά είναι μια ενιαία περιοχή με έλλειμμα άρα και μεγαλύτερες δυνατότητες επενδύσεων.


 

 

Σχολίασε το
Στην κορυφή

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο