Μια πρωτοβουλία που είχε ξεκινήσει εθελοντικά από το πάλαι ποτέ Τμήμα ΤΕΙ Εμπορίου και Διαφήμισης της Ιεράπετρας, ενεργοποιείται ξανά με στόχο να υπάρχει μια οργανωμένη τουριστική προβολή της Ιεράπετρας στα κοινωνικά δίκτυα.
Η σελίδα Visit Ierapetra που λειτουργούσε στο Facebook μέχρι το 2014-15 και έχει περίπου 5.000 ακόλουθους έχει ενεργοποιηθεί ξανά από το νέο αντιδήμαρχο τουρισμού Μανώλη Γεωργαλάκη και παράλληλα έχουν δημιουργηθεί νέες σελίδες με το ίδιο όνομα στο Ιnstagram και το TikTok.
Όπως λέει ο αντιδήμαρχος στο Ράδιο Λασίθι εκεί σταδιακά θα αναρτάται υλικό τόσο φωτογραφικό όσο και πληροφοριακό σχετικά με την τουριστική Ιεράπετρα με βάση συγκεκριμένες οδηγίες και προδιαγραφές του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ).
Δείτε τις σελίδες:
https://www.facebook.com/VisitIerapetra
https://www.instagram.com/visitierapetraofficial
https://www.tiktok.com/@visitierapetraofficial