Ανακοίνωση με την οποία ενημερώνει πως «βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση να εκφράσει τα παράπονά της τόσο στο Δήμο Ιεράπετρα όσο και σε πολίτες που έχουν εξυπηρετηθεί από αυτήν», στέλνει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης.
Διαβάστε αναλυτικά:
«Βρισκόμαστε στην δυσάρεστη θέση, να εκφράσουμε δημόσια τα παράπονα μας, αφενός στην τοπική αυτοδιοίκηση (Δήμο Ιεράπετρας) ,για την μη απάντηση στο αίτημά μας,από 23-9-2016 (και επαναλαμβανόμενο αίτημα μας σε διάφορα χρονικά διαστήματα μέχρι σήμερα), για την μη παραχώρηση Γραφείου στέγασης των καταναλωτών, όπου εξυπηρετούνται καθημερινώς όχι μόνο κάτοικοι της Ιεράπετρας, αλλά και πολλοί πολίτες της ευρύτερης περιοχής του Ν. Λασιθίου, ( ιδιαίτερα στα υπερχρεωμένα νοικοκυριά ν.3869/2010), όπως έχει υποχρέωση και διατάσσετε από τον ν.4512/2010 “Ρυθμίσεις .. τροποποίηση ν.2251/1994 “Προστασία των Καταναλωτών”, αφετέρου στα εκατοντάδες μέλη της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης,. που ενώ γνωρίζουν ότι βάσει του Καταστατικού της ΄Ενωσης, άρθρο 8, οφείλουν να καταβάλλουν ετήσια συνδρομή 25 ευρώ, το κάθε μέλος, το παραμελούν,ή κάνουν πως δεν το γνωρίζουν, με αποτέλεσμα το γραφείο της Ιεράπετρας , να έχει πρόβλημα ανταπόκρισης των λειτουργικών του εξόδων(ενοίκιο, ρεύμα τηλέφωνο, γραφική ύλη κ.λπ).
Επισημαίνουμε δε ,ότι η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, δεν έχει καμία χρηματοδότηση, το μοναδικό της έσοδο, είναι η ετήσια συνδρομή των μελών της.
Παρακαλούμε οι αποδέκτες του παραπάνω κειμένου, να ενεργήσουν άμεσα, καθώς η ίδρυση του γραφείου όπως είναι γνωστό, και προσέφερε αλλά και θα προσφέρει σημαντική προστασία σε πολλά προβλήματα στους πολίτες της περιοχής, σε μια εποχή κρίσης .»