Ένα έργο που πρόκειται να αλλάξει ριζικά το παραλιακό μέτωπο εντός της πόλης της Ιεράπετρας, εγκρίθηκε και προχωρούν οι διαδικασίες για την κατασκευή του.
Το έργο αφορά την δημιουργία ενός ύφαλου κυματοθραύστη και τη δημιουργία παραλίας στην οδό Μαρκοπούλου από το ύψος της Αστυνομίας ως και το παραλιακό γυμναστήριο.
Πρόκειται για μια μελέτη η οποία δουλεύτηκε αρκετά χρόνια από το Λιμενικό Ταμείο και το Δήμο Ιεράπετρας σε συνεργασία με λιμενολόγους-μελετητές, και πλέον τις προηγούμενες μέρες ήρθε η τελική έγκριση από τις αρμόδιες υπηρεσίες για την κατασκευή του έργου.
Ένα έργο το οποίο ο Δήμος Ιεράπετρας φιλοδοξεί να εντάξει ως το πρώτο στο πρόγραμμα Ολοκληρωμένων Χωρικών Επενδύσεων, το οποίο άνοιξε εδώ και δύο μέρες και προβλέπει σημαντικές χρηματοδοτήσεις για έργα στο Λασίθι, και έτσι χθες, με το χαρακτήρα του κατεπείγοντος πάρθηκε η θετική απόφαση και από το Δημοτικό Συμβούλιο Ιεράπετρας για την ένταξη της συγκεκριμένης μελέτης, ώστε να αξιολογηθεί, να εγκριθεί ή όχι η χρηματοδότηση, και να ξεκινήσει η διαγωνιστική διαδικασία.
Όπως λέει στο Ράδιο Λασίθι ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Γ. Ασπραδάκης πρόκειται για ένα έργο κόστους 2 εκάτ. ευρώ, το οποίο προβλέπει την δημιουργία ενός υφάλου-κυματοθραύστη μήκους 330 μέτρων και πλάτους 20 μέτρων, το οποίο θα τοποθετηθεί μέσα στη θάλασσα σε απόσταση 190 μέτρων κατά μήκος της οδού Μαρκοπούλου το οποίο θα κόβει το κύμα και θα συγκρατεί την άμμο.
Παράλληλα στην ίδια μελέτη προβλέπονται και έργα υποβοήθησης για την κατασκευή μιας παραλίας πλάτους 20 μέτρων στην οδό Μαρκοπούλου, η οποία με την ύπαρξη του υφάλου, θα διατηρηθεί και τα επόμενα χρόνια.
Αυτό είναι και το σημαντικότερο όφελος αυτού του έργου, το οποίος όπως τόνισε ο κ. Ασπραδάκης είναι απ’ τα σημαντικότερα που έχει ολοκληρώσει η παρούσα Δημοτική Αρχή, αφού η παραλία εντός της πόλης αφενός θα θυμίσει την εικόνα της πόλης όπως ήταν πριν από 50 χρόνια και θα δώσει τεράστια ώθηση στον τουριστικό κλάδο.
Μια απόφαση που πάρθηκε κατά πλειοψηφία από το Δημοτικό Συμβούλιο με τον Μ. Μαχαιρά να καταψηφίζει, κάτι που είχε κάνει και όταν η μελέτη είχε έρθει προς έγκριση, αφού δεν υπάρχουν προβλέψεις για τις επιπτώσεις που θα έχει το έργο στα διπλανά σημεία, όπως στην αποβάθρα και τον Άγιο Ανδρέα.