Έντονες είναι οι διαμαρτυρίες πολλών κατοίκων της Ιεράπετρας οι οποίοι θέλουν να εξυπηρετηθούν για θέματα που σχετίζονται με την υπηρεσία του ΙΚΑ αλλά δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα λόγω υποβάθμισής του και απομάκρυνσης των υπαλλήλων στην υπηρεσία του Αγίου Νικολάου.
Για παράδειγμα αν θέλει κάποιος μια ασφαλιστική ενημερότητα και δε μπορεί να την εκδώσει ηλεκτρονικά γιατί έχει οφειλή και απευθυνθεί στο τοπικό παράρτημα για τη βεβαίωση οφειλών, δε μπορεί να εξυπηρετηθεί γιατί οι λιγοστοί υπάλληλοι στην Ιεράπετρα εργάζονται χωρίς σύστημα μηχανοργάνωσης.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι πολίτες να πρέπει να απευθυνθούν στην υπηρεσία του Αγίου Νικολάου και να κάνουν τελικά και τη διαδρομή για να αποκτήσουν ότι πιο απλό θα μπορούσε να εκδώσει η συγκεκριμένη υπηρεσία.
Στο Ράδιο Λασίθι έκανε παρέμβαση ο δημοσιογράφος Δημήτρης Τουρλούκης αναφέροντας το γολγοθά που βιώνουν αρκετοί πολίτες αλλά και ο ίδιος προσωπικά για να εκδώσει μια απλή ασφαλιστική ενημερότητα.
Θυμίζουμε πως με απόφαση που τέθηκε σε ισχύ από την 1η Σεπτεμβρίου, άλλαξε η δομή του ΕΦΚΑ σε όλη την Κρήτη και στο νομό Λασιθίου τα υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ σε Ιεράπετρα και Σητεία υποβαθμίστηκαν σημαντικά με ταυτόχρονη αναβάθμιση της κεντρικής διοίκησης στον Άγιο Νικόλαο με μετακίνηση αρκετών υπαλλήλων, και μείωση των υπηρεσιών προς του πολίτες.
Ακούστε τη συνέντευξη εδώ: