Τα στοιχεία για τον προϋπολογισμό του Δήμου Ιεράπετρας για την ερχόμενη χρονιά, αλλά και κάποιες διευκρινίσεις για μια παλιά υπόθεση του Δήμου Ιεράπετρας που επανήλθε στην επικαιρότητα και αφορά την μετακόμιση των δημοτικών υπηρεσιών στο νέο κτίριο, το οποίο είχε χρηματοδοτηθεί για άλλες χρήσεις, έδωσε η αντιδήμαρχος της Οικονομικής Υπηρεσίας Χρύσα Χατζημαρκάκη μιλώντας στο Ράδιο Λασίθι.
H κ. Χατζημαρκάκη, όπως είχε κάνει και ο Δήμαρχος στο πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο, ανέφερε πως το συγκεκριμένο θέμα δεν είναι κάτι καινούριο και άγνωστο στο Δήμο, αφού αφορά ένα παλιό έγγραφο της Περιφέρειας σχετικά με τη χρήση του Μελίνα. Από τα χρήματα που ζητούνται και είναι περίπου 725.000, δεν πρόκειται να πληρωθεί ούτε ένα ευρώ, τόνισε, αφού για το θέμα υπήρξε εξαρχής συνεννόηση με τον Περιφερειάρχη, ενώ όλες οι διαδικασίες ήταν εξαρχής γνωστές και δεν έγινε κάτι κρυφό.
Η μετακόμιση που έγινε στην αρχή της παρούσας Δημοτικής Αρχής, ανέφερε πως ήταν αναγκαία, αφού οι χώροι στο παλιό Δημαρχείο δεν επαρκούσαν για την στέγαση των υπηρεσιών, όμως το νέο κτίριο, όπως ήδη συμβαίνει, μπορεί μόλις ολοκληρωθεί να φιλοξενήσει και άλλες υπηρεσίες πέρα από αυτές του Δήμου Ιεράπετρας.
Σε ότι αφορά τον προϋπολογισμό, ανέφερε πως συνολικά είναι ένα ποσό 23εκατ. ευρώ για την επόμενη χρονιά, ένα αρκετά μεγάλο ποσό για το μέγεθος του Δήμου. Ο προϋπολογισμός ανέφερε πως πολύ συχνά τροποποιείται, προκειμένου να γίνουν αποδεκτές νέες χρηματοδοτήσεις, ενώ ευχαρίστησε όλη την Οικονομική Υπηρεσία η οποία όπως είπε υπερβάλλει εαυτόν για να μπορεί να ανταπεξέρχεται στις υποχρεώσεις του Δήμου Ιεράπετρας.
Ακούστε αναλυτικά: