Χωρίς τη δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής έχουν διαπιστώσει πως βρίσκονται τις τελευταίες μέρες οι πολίτες της Ιεράπετρας στους λογαριασμούς ύδρευσης που έχουν εκδοθεί.
Ένα πρόβλημα που όπως φαίνεται έχει προκύψει τις τελευταίες μέρες με την έκδοση των νέων λογαριασμών εξαιτίας μιας αλλαγής που έγινε από την εταιρία που συνεργάζεται ο Δήμος Ιεράπετρας.
Η αρμόδια αντιδήμαρχος Χρύσα Χατζημαρκάκη μιλώντας στο Ράδιο Λασίθι ανάφερε πως από την αρχή της χρονιάς άλλαξε το σύστημα πληρωμών με σκοπό ο κάθε δημότης που μπορεί να πληρώνει ηλεκτρονικά να έχει τη δυνατότητα να καταθέτει και λιγότερα χρήματα από όσα είναι ο τρέχων λογαριασμός του, και όχι απαραίτητα το ακριβές ποσό, ώστε να γίνεται δεκτή η συναλλαγή.
Με την αλλαγή αυτή όμως υπήρξε και ένα τεχνικό λάθος από την εταιρία και δεν τυπώθηκαν σωστά στους λογαριασμούς οι προσωπικοί κωδικοί πληρωμής του κάθε δημότη γι’ αυτό και δεν γίνεται αποδεκτή η ηλεκτρονική πληρωμή.
Έτσι όποιος θέλει να πληρώσει τώρα τον λογαριασμό του μπορεί να καλέσει στα τηλέφωνα του Δήμου 2842 340346 και 2842 340351 και να λάβει τον σωστό κωδικό με τον οποίο μπορεί να πληρώσει ηλεκτρονικά.
Η κα Χατζημαρκάκη ανέφερε επίσης πως λόγω και των καθυστερήσεων τις παραδόσεις που έχουν παρατηρηθεί από τα ΕΛΤΑ δεν θα υπάρξουν προσαυξήσεις σε περιπτώσεις ληξιπρόθεσμων πληρωμών αυτή την περίοδο