Η εικόνα αυτή που προβάλλεται αυτές τις ημέρες για το ΕΕΕΕΚ προσβάλει πρώτα απ’ όλα το διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου που τοποθετεί χάρτινα χωρίσματα στο διάδρομο του σχολείου και στη συνέχεια τον Προϊστάμενο του , Διευθυντή της Αβαθμιας Εκπαίδευσης Ν.Λασιθίου.
Απορώ για ποιο λόγο ο Διευθυντής του σχολείου δεν έχει απευθυνθεί στις Κτιριακές Υποδομές για να ζητήσει καινούργια θρανία η οποιοδήποτε άλλο εξοπλισμό και επιτρέπει στον εαυτό του να χρησιμοποιούν τα παιδιά τέτοια θρανία.
Κι αν απευθύνθηκε και δεν είχε ανταπόκριση , μπορούσε ο ίδιος να ενδιαφερθεί και να τα προμηθευτεί άμεσα.
Η Σχολική Επιτροπή καταθέτει χρήματα στους λογ/σμους των σχολείων τα οποία τα διαχειρίζεται ο κάθε Διευθυντής του Σχολείου.
Αν δεν μπορούσε να το κάνει, ας απευθυνόταν στη Σχολικη Επιτροπη να ασχοληθούμε εμείς.
Με όλους τους Διευθυντές των σχολείων έχουμε άψογη συνεργασία.
Ως πρόεδρος της Αβάθμιας Σχολικης Επιτροπής που είμαι αρμόδια για την οικονομική διαχείριση των χρημάτων που μας δίνει το κράτος για τα σχολεία, πρέπει να πω ότι όπως σε όλα τα σχολεία έτσι και στο ΕΕΕΚ έχουμε κάνει αρκετά πράγματα.
Μόνωση σε όλο το κτίριο, εξωτερική πέργκολα με ράμπα για να προαυλιζονται τα μεγαλύτερα παιδιά σε διαφορετικό χώρο, επί πλέον κλιματιστικά, χωρίσαμε εσωτερικά τις αίθουσες των μεγάλων παιδιών από τα μικρά , προαύλιος χώρος κλπ.
Προσπαθήσαμε να βρούμε και κτίριο να μεταφερθούν η τα μικρά ή τα μεγάλα παιδιά αλλά λόγω προδιαγραφών είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί.
Είμαστε σε επικοινωνία με τις Κτιριακες Υποδομες για να προχωρήσουμε σε κατασκευή επιπλέον αιθουσών που χρειάζονται.
Αυτό όμως χρειάζεται χρόνος και γραφειοκρατία, γι αυτό θα προχωρήσουμε σε προκατασκευασμένες αίθουσες αν μας δώσει τη συγκατάθεση του ο Διευθυντής της Αβάθμιας Εκπαίδευσης.
Μετά το τελευταίο περιστατικό ζήτησα άμεση συνάντηση με τον Προϊστάμενο της Αβάθμιας Εκπαίδευσης για μια άμεση επίσκεψη στο ΕΕΕΕΚ γιατί η εικόνα αυτή δεν τιμά κανένα και τέτοιου είδους ενέργειες είναι απαγορευτικές.
Όταν λειτούργησε αυτό το σχολείο ήταν πρότυπο, ευρωπαϊκών προδιαγραφών, τουλάχιστον έτσι έγραψαν τότε.
Σήμερα τι έγινε; Μάλλον δεν ήταν έτσι τελικά..;
Αν ο διευθυντης του δημοτικου σχολείου του ΕΕΕΚ δε θέλει συνεργασία, δεν μπορώ να κάνω κάτι.
Ας συνεχίσει να εκθέτει τον εαυτό του.
Αυτή η Δημοτική Αρχή έχει καταφέρει σε λίγο χρονικό διάστημα να κατασκευάσει και να λειτουργήσει το 7ο νηπιαγωγείο , να δημιουργήσει ένα επιπλέον νηπιαγωγείο της Γρα Λυγιας, να λειτουργήσει και να εξοπλίσει το Μουσικο Γυμνασιο , να εντάξει σχεδόν όλα τα σχολεία στο πρόγραμμα Φιλοδημος για μονώσεις, έχει κάνει μεγάλες επισκευές σε όλα τα παλιά σχολεία (Παχεια Αμμος , 5ο Δημ.Σχολειο, Κεντρι, Μυρτοςκλπ.), στο επόμενο διάστημα θα παραδώσει ένα ολοκαινουργιο Κεντρο Δημιουργικής Απασχόλησης για τα παιδιά του Ειδικου Σχολειου και όχι μόνο και κάθε χρόνο διαθέτουμε πάνω από 300 χιλιάδες σε συντηρήσεις.
Δεν μ αρέσει να λέω αυτά που κάνουμε, βλέπω όμως ότι τελικά χρειάζεται , γιατί ο κόσμος πρέπει να γνωρίζει τι κάνουμε όλοι εμείς που αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με τα κοινά
Τα προβλήματα είναι πολλά, προσπαθούμε όμως να λύνουμε τα περισσότερα, και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε.
Η πρόεδρος της Αβάθμιας Σχολικης Επιτροπής του Δήμου Ιεραπετρας
Μαρια Ρουμελιωτακη