Το 2016 ως μέλος των Ανεξάρτητων Ελλήνων ανέλαβε υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στην κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα για να παραιτηθεί πριν τη συμφωνία με τη Βόρεια Μακεδονία. Λίγους μήνες μετά την εξάπλωση της πανδημίας στην Ελλάδα, τον Οκτώβριο του 2020, ίδρυσε το νέο πολιτικό φορέα «Ενώνω», και αυτές τις μέρες που μοιάζουν προεκλογικές κάνει περιοδεία στην Κρήτη.
Πρόκειται για το δικηγόρο Νίκο Μαυραγάνη ο οποίος, σήμερα Πέμπτη 14 Απριλίου, βρίσκεται στην Ιεράπετρα έχοντας προγραμματίσει πολλές συναντήσεις με φορείς και πολίτες και βρέθηκε στο Ράδιο Λασίθι για να παρουσιάσει τις θέσεις του, οι οποίες τελικά συνοψίζονται και στο όνομα του πολιτικού του φορέα.
Η ένωση ανθρώπων από διαφορετικούς πολιτικούς χώρους είναι απαραίτητη όπως είπε για να μπορέσουν να αντιμετωπιστούν τα πολύ σοβαρά ζητήματα της εποχής, τα οποία έχουν ενταθεί.
Ο διχασμός που έχει προκύψει κατά τον ίδιο στην ελληνική κοινωνία για μια σειρά από ζητήματα που έχουν προκύψει τα τελευταία χρόνια είναι κάτι που πρέπει να αντιμετωπιστεί, αναφέροντας πως η Κρήτη έχει τη δυνατότητα να παίξει ένα τέτοιο ενωτικό ρόλο βασισμένη στην ιστορία της.
Πολιτικά ο ίδιος τοποθετεί τον εαυτό του στο κέντρο του πολιτικού φάσματος, μακριά απ’ τα άκρα είτε αυτά είναι αριστερά είτε δεξιά, τοποθετώντας στο κέντρο της πολιτικής του τον άνθρωπο.
Ο κ. Μαυραγάνης αναφέρθηκε σε διάφορα ζητήματα στα οποία έχουν γίνει λάθος χειρισμοί τα προηγούμενα χρόνια, όπως η απολιγνιτοποίηση που έχει παίξει ρόλο στην άνοδο των τιμών της ενέργειας, στην πανδημία και στο γεγονός ότι δόθηκε μεγαλύτερη έμφαση στον εμβολιασμό αντί να δοθεί σε φαρμακευτικές αγωγές.
Για τον πόλεμο στην Ουκρανία ανέφερε πως θεωρεί λάθος την αποστολή όπλων από την Ελλάδα αλλά και όσα έγιναν στον Ελληνικό Κοινοβούλιο με την παρουσία του προέδρου Ζελένσκι, την οποία χαρακτήρισε δικαιολογημένη μεν αλλά και μεγάλο λάθος να δώσει το λόγο σε μέλη του τάγματος Αζόφ τα οποία χαρακτήρισε ως νεοφασιστικά.
Ο κ. Μαυραγάνης αναφέρθηκε επίσης και στο θέμα του ΒΟΑΚ, με το οποίο είχε επαφή ως υφυπουργός Μεταφορών, αναφέροντας πως η χάραξη που παρουσιάστηκε στον ίδιο ήταν σχεδιασμένη με τρόπο που δεν μπορούσε να υλοποιηθεί κάτι το οποίο ο ίδιος θεωρεί πως είχε γίνει σκόπιμα. Η χάραξη που υπάρχει τώρα είναι η σωστή και αυτή που πραγματικά ενώνει τους τέσσερις νομούς την Κρήτης, όμως πλέον υπάρχει το πρόβλημα της μεγάλης αύξησης κόστους το οποίο θα είναι δύσκολο να ξεπεραστεί.
Ακούστε αναλυτικά:
Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών