Τις δικές του θέσεις για τις τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις, τα όσα συμβαίνουν αυτές τις μέρες με τα έργα στο κέντρο της Αθήνας που έχουν γίνει αφορμή για ακόμη μια έντονη πολιτική αντιπαράθεση, αλλά και τις προτάσεις του για την τουριστική ανάπτυξη της χώρας, τομέα που γνωρίζει καλά έχοντας θητεύσει ως Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, έδωσε σήμερα στο Ράδιο Λασίθι ο Παύλος Γερουλάνος, που αυτή την περίοδο πέρα από το συμμετοχή του στο Κίνημα Αλλαγής, είναι επικεφαλής της παράταξης «Αθήνα Είσαι Εσύ» στο Δημοτικό Συμβούλιο Αθηναίων.
Ο κ. Γερουλάνος τόνισε πως ο λεγόμενος «Μεγάλος Περίπατος» που ήδη έχει μετατρέψει σε πεζόδρομους μεγάλα τμήματα του ιστορικού κέντρου της Αθήνας είναι ένα έργο, σωστό στη σύλληψή του, το οποίο όμως εφαρμόζεται με λανθασμένο τρόπο, υπάρχουν από τη Δημοτική Αρχή του Κώστα Μπακογιάννη, υπάρχουν πολύ σοβαρά αισθητικά ζητήματα, και παράλληλα υπάρχουν πολλά ερωτηματικά σε σχέση με τα προβλεπόμενα κόστη.
Μεγαλύτερο πρόβλημα όμως κατά τον κ. Γερουλάνο είναι η παραμέληση άλλων περιοχών και πλατειών πέρα από τα γνωστά σημεία του κέντρου, κάτι που όμως τόνισε πως είχε προαναγγελθεί από τον νυν Δήμαρχο Αθηναίων ο οποίος είχε σκοπό να δώσει προτεραιότητα μόνο στα πιο τουριστικά και ενεργά επιχειρηματικά σημεία της Αθήνας.
Η Κρήτη μπορεί να υπόδειγμα για την αλλαγή του τουριστικού μοντέλου της χώρας
Ο κ. Γερουλάνος αναφέρθηκε επίσης σε ζητήματα τουρισμού που απασχολούν ιδιαίτερα αυτή την εποχή λόγω της αβεβαιότητας που υπάρχει για την τρέχουσα σεζόν και τις επιπτώσεις που θα ακολουθήσουν.
Ζήτημα για το οποίο, όπως ανέφερε ο πρώην Υπουργός, η κυβέρνηση λειτουργεί περισσότερο με πυροσβεστικό τρόπο χωρίς να έχει παρουσιάσει ένα συνεκτικό και μακροπρόθεσμο πλάνο για την τουριστική ανάπτυξη.
Αυτό είναι και ένα μεγάλο ζητούμενο για την Κρήτη όπως είπε, η οποία είναι μια ιδανική περιοχή ώστε να λειτουργήσει ως το νέο υπόδειγμα για το πως μπορεί να αλλάξει προς το καλύτερο το τουριστικό μοντέλο όλης της χώρας. Κάτι που μπορεί να γίνει με τη σύνδεση του τουρισμού με τον πολιτισμό, το περιβάλλον και τη γαστρονομία και παράλληλα με την ανάδειξη του αγροδιατροφικού τομέα ως στοιχείο ποιότητας της περιοχής. Στοιχεία που διαθέτει σε αφθονία η Κρήτη, όπως τόνισε, και έτσι εκεί πρέπει να στραφεί ο τουριστικός της σχεδιασμός για την προσέλκυση επισκεπτών μεγαλύτερης οικονομικής επιφάνειας.
Η ταύτιση του ονόματος της Ελλάδας με την έννοια της ποιότητας, είναι απαραίτητο στοιχείο για την ανάπτυξη όλων των κλάδων της αγροδιατροφής και εκεί θα πρέπει να στραφούν οι προσπάθειες όλων των επαγγελματιών του χώρου με βασικότερο ζητούμενο όχι την παραγωγή ποιοτικών προϊόντων, τα οποία υπάρχουν ήδη, αλλά στην κατάκτηση μεγαλύτερων μεριδίων αγοράς στο εξωτερικό για μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων, ώστε τελικά όλα τα ελληνικά προϊόντα να γίνουν συνώνυμα με την ιδέα της ποιότητας.
Ο κ. Γερουλάνος αναφέρθηκε επίσης σε μια γενικότερη αλλαγή του πρέπει να συμβεί στο αναπτυξιακό μοντέλο της χώρας, το οποίο τα τελευταία χρόνια με τις κυβερνήσεις ΣΥΡΙΖΑ και Νέας Δημοκρατίας έχει στραφεί σχεδόν αποκλειστικά στην προσέλκυση μεγάλων επενδύσεων, κάτι το οποίο αφενός δεν έχει φέρει αποτελέσματα, αφετέρου σπαταλά χρόνο από παραγωγικά Υπουργεία, αλλά κυρίως δεν ασχολείται με ζητήματα πραγματικής οικονομίας και τόνωσης του εισοδήματος μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων.
Ακούστε αναλυτικά:
[outofthebox dir=”/π γερουλάνος” account=”dbid:AADC5O30l-31PDenvUtliu5YXlKNhKS8xzw” mode=”audio” viewrole=”administrator|author|contributor|editor|subscriber|guest” downloadrole=”all”]