Συνάντηση είχε ο Δήμαρχος Αγίου Νικολάου κ. Δημήτρης Κουνενάκης την Πέμπτη 17/02/2011, με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης κ. Απόστολο Κλινάκη στο γραφείο του, παρουσία των Διευθυντών της Δευτεροβάθμιας κ. Νίκου Τζώρτζη και της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κ. Μανόλη Μπαρμπεράκη καθώς και των συμβούλων του Δημάρχου σε θέματα Παιδείας κ. Μιχάλη Τσιολάκη πρώην προέδρου ΕΛΜΕ Λασιθίου και κ. Γιώργου Βάρδαπρώην Δ/ντή Δευτεροβάθμιας.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν θέματα που αφορούν γενικότερα την παιδεία και τις αρμοδιότητες των νέων Καλλικρατικών Δήμων σχετικά με τις συγχωνεύσεις, τις καταργήσεις, το σχεδιασμό για την ανέγερση νέων σχολικών κτιρίων και τη συντήρηση των ήδη υπαρχόντων σχολείων.
Σε ότι αφορά την πρωτοβάθμια εκπαίδευση στο Δήμο Αγίου Νικολάου οι εκπαιδευτικοί προτείνουν την κατάργηση του σχολείου των Λιμνών την επόμενη σχολική χρονιά, ένεκα της σημαντικής μείωσης των μαθητών (τέσσερεις μαθητές) όπου δεν θα είναι δυνατόν να τους παρέχεται η σωστή εκπαίδευση που χρειάζονται ως προς την ποιότητα και τα σύγχρονα μέσα που απαιτούνται. Το θέμα του Δημοτικού Σχολείου θα συζητηθεί επίσης στο Τοπικό Συμβούλιο Λιμνών ώστε να υπάρχει μια πιο σαφή εικόνα του ζητήματος. Στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν προτείνεται ουδεμία συγχώνευση σχολείων αλλά ούτε και η δημιουργία νέων.
Ειδική αναφορά έγινε στο Σχολείο της Κριτσάς όπως και στα δύο ΕΠΑΛ Αγίου Νικολάου και Νεαπόλεως τα οποία θα λειτουργήσουν και του χρόνου κανονικά.
Ωστόσο ο κ. Μπαρμπεράκης υπογράμμισε ότι υπάρχουν προτάσεις για αναβάθμιση κάποιων σχολείων όπως είναι της Ελούντας, του Κρούστα κ.α.
Ο Δήμαρχος ενημέρωσε επίσης τον κ. Κλινάκη για την ανέγερση των σχολικών εγκαταστάσεων του 3ου Γυμνασίου, του 2ου Λυκείου και την ανέγερση Ε.Ε.Ε.Ε.Κ στην περιοχή Μαρδατίου καθώς επίσης και για την ένταξη του Δημοτικού Σχολείου Σισσίου στον Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων.
Στόχος του σχεδιασμού της Περιφερειακής Διεύθυνσης, όπως διευκρίνισε ο κ. Κλινάκης, είναι οι μαθητές να έχουν ποιοτικότερη εκπαιδευτική διαδικασία και ίσες ευκαιρίες, εφαρμόζοντας έτσι το σχολείο του μέλλοντος, που θα καλύπτει τις σύγχρονες παιδαγωγικές απαιτήσεις